Re: K6 czy PII

Autor: Piotr Sieklucki (xenocide_at_polbox.com)
Data: Mon 06 Jul 1998 - 15:49:29 MET DST

Slayer wrote:

> Jestes zbyt pewny siebie.
> Rozmowa z czlowiekiem ktory nie przyjmuje do wiadomosci slow innych ludzi
> nie ma sensu.
> Postraj sie spojrzec na siebie realnie.
> Jak narazie nie dales oznak jakiejkolwiek wyzszej inteligencji.
> Postaraj sie nad tym popracowac nim zaczniesz nastepna rozmowe.

Slayerze posluchaj no.
Primo: Vindex jest na tej liscie o wiele dluzej od ciebie a jego posty
sa rzeczowe i wiarygodne. W odroznieniu od twoich.
Secundo: kto tu ma spojrzec realnie? Jak ja ci powiem, ze mam P233MMX
puszczone na 415 MHz to mi nie uwierzysz. Ale czemu? Przeciez ja tak
mowie.... masz na to moje slowo! To tak jak z twoim Celeronem.
Tertio: chamskie odzywki o inteligencji mozesz sobie darowac.

PS. Dalszej rozmowy nie bedzie. Wsluchaj sie w kojacy dzwiek:
<plonk>......

> Sir Slayer

> slayer_at_kki.net.pl
> slayer_at_box43.gnet.pl
> UIN : 11123857
> http://www.kki.net.pl/slayer
> Gdynia (0) 601 68-00-69
>
> "You might be a king or just a sweeper
> but sooner or later you'll dance with the reaper"

Taa.... 11 lini siga. Czemu nie? W koncu jestes _góró_.

--
       Piotr 'Xenocide' Sieklucki
          xenocide_at_polbox.com