Re: Overclocking Celerona

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 06 Jul 1998 - 21:33:12 MET DST

> Wolalbym nie kupowac markowej ( czyli ponad 700,-
>) plyty, a nie moge miec pewnosci, ze "niemarkowa
>" plyta np. Biostar ma odpowiednio czesto
>uaktualniany BIOS.

To BIOSTAR jest niemarkowy ? Robili chyba najlepsze płyty 486 jakie
widziałem, z Pentiumowymi na razie nie miałem styczności, ale chyba będę
miał, bo mają się pojawić na VP3 to może napiszę o wrażeniach.
Kup sobie równie niemarkowego (a może nawet bardziej) A-Trenda, BIOSy są
uaktualniane wystarczająco często, a cena jest niewysoka (stosunkowo).

Cooger