Re: Overclocking Celerona

Autor: Bartosz Jurewicz (jurewicz_at_kki.net.pl)
Data: Mon 06 Jul 1998 - 22:55:58 MET DST

On Mon, 06 Jul 1998 19:33:12 GMT, "Cooger"
<squadaq_at_box43.gnet.pl> wrote:

>To BIOSTAR jest niemarkowy ? Robili chyba najlepsze płyty 486 jakie
>widziałem, z Pentiumowymi na razie nie miałem styczności, ale chyba będę
>miał, bo mają się pojawić na VP3 to może napiszę o wrażeniach.
>Kup sobie równie niemarkowego (a może nawet bardziej) A-Trenda, BIOSy są
>uaktualniane wystarczająco często, a cena jest niewysoka (stosunkowo).
>
>Cooger

Zgoda. Nie chodzi o to, ze niemarkowy. Chodzi o
to, ze tani. Biostar BX w Gdyni to 530,-.
Pozostale, czyli Gigabyte, Abit , Asus to ok.750,-
Problem w tym, ze testy LX wykazywaly w mniej
markowych plytach np. znacznie mniejsze wartosci
dostepu do pamieci, obslugi dysku ( np.Tekram LX).
Z kolei PC-Chips LX ( czyli cos niemarkowego )
wypada prawie tak jak Asus. Boje sie , ze kupie
tania plyta + Celeron, a potem wymienie na mocne
P2 ktore na tej plycie nie " poszaleje ". Dlaczego
wszyscy pisza ciagle o Asusie i Abicie? A co np z
Microstar, PC-CHIPS,Tekram, Chaintech, Elpina...
Niech sie odezwie ktos, kto uzywa takich plyt,
najlepiej BX ( choc to chyba jeszcze za wczesnie )

  jurewicz_at_kki.net.pl
     UIN:15052351