Ważne pytanie

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 06 Jul 1998 - 21:33:08 MET DST

Jaka może być najniższa cena Office 97 PL CD w wersji EDUkacyjnej w
sprzedaży detalicznej tak żeby sprzedający na tym nie tracił ? Inaczej
pytając: za jaką najniższą cenę hurtową można to kupić ? W wersji
oryginalnej z certyfikatem oczywiście.
Jest to dla mnie ważne więc proszę o poważne odpowiedzi, co by grupy nie
śmiecić to najlepiej na priva.

Przepraszam, że NTG ale chłopaki zrozumcie ... WAS to chociaż z grupy znam a
tam (pl.comp.win95 ?) nikogo, i jak ja mam im wieżyc ;)

P.S. Dlaczego o to pytam mogę odpisać na priva ...