Re: Kupilem sobie raz skaner paragon 12000 Sp

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 06 Jul 1998 - 18:35:14 MET DST

Marcin Skura napisał(a) w wiadomości: <35a0ecff.581543_at_news.fuw.edu.pl>...
>W dniu Tue, 30 Jun 1998 13:53:23 +0200, "Bartłomiej Kosik (B.K.)"
><bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl> napisał:

CIACH

>Zrobłem sobie doraźny test na numerze chipa ze skanerami. Była tam
>taka miniaturka testu kalibracji kolorów. Wynik był na oko
>zadowaljący.
>Można zajrzeć też do tegorocznego Entera (numer ze skanerami, jest tam
>taki obrazek z kradkami) To nic że gazety mają "rozdzielczośc" ok
>75dpi, kłopot może być tylko na granicy barw.

Materiały do druku w gazetach takich jak Chip (jak kto woli Twój Styl,
Businessman Magazine i inne takie) przygotowuje się w rozdzielczości 1200 do
2400 dpi, albo i więcej, ale na pewno nie w 75 dpi. Ten test nie jest zbyt
miarodajny bo w Chipie był już PO PRZESKANOWAIU przez skanery i zmniejszony.
Raczej weź jakieś bardzo kolorowe zdjęcie i zeskanuj na róźnych ustawieniach
i spróbuj porównać. Zapisz parametry przy jakich masz najlepsze efekty.

--
====== Przy odpowiedzi usuń -xxxrated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)