Re: Jak sprawdzić zawartość archive.pst

Autor: Mariusz Tatka (mariusz_at_tpg.pl)
Data: Mon 06 Jul 1998 - 19:02:28 MET DST

Juras W. wrote in message ...
>Chciałem zarchiwizować elementy otrzymane i elementy wysłane
>w MS Outlook 98.
>Wykonałem nast. czynności:
>File-Archive...-na karcie Archive zaznaczam folder wysłane elementy
>i określam elementy do archiwizacji (starsze niż-18 czerwca)-OK.
>Coś się dzieje i już. Nie wiem, czy wiadomości zostały przeniesione
>do archiwum, czy nie. W folderze wysłane elementy nie ma zmian.
>Nadal znajdują się w nim elementy starsze niż (18 czerwca).
>Jak sprawdzić czy coś się stało.Pozdrawiam
>Juras W.

Jesli cos jest nie tak z archiwizacja, to w koszu (Deleted Items)
Outlooka 98 pojawia sie wiadomosc ArchiveLog czy jakos podobnie. Tam
jest informacja co bylo nie tak.
Ponadto mozna przeciez otworzyc archiwum i sprawdzic co w nim jest.
Zazwyczaj to archiwum tworzy sie w katalogu
Windows/Profiles/_twoj_profil_/ApplicationData/Microsoft/Outlook/ .
Jesli nie tam to trzeba poszukac na dysku plikow z rozszerzeniem pst.
Taki plik mozna otworzyc w Outlook jak normalny folder pocztowy czyli
File-->Open-->PersonalFolder.
Jedna z przyczyn niepowodzenia archiwizacji moze byc zalozenie hasla
na plik archiwizacyjny. Outlook nie potrafi robic archiwizacji do
pliku zabezpieczonego haslem.

Pozdrawiam.

--
Mariusz Tatka