Re: Kupilem sobie raz skaner paragon 12000 Sp

Autor: Marcin Skura (xxxmskura_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 05 Jul 1998 - 23:15:57 MET DST

W dniu Tue, 30 Jun 1998 13:53:23 +0200, "Bartłomiej Kosik (B.K.)"
<bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl> napisał:

[duży ciach]
>Już wyjaśniam....
>Kodak wraz z innymi firmami (m.in. Adobe, AGFA, Apple, MS, SG, Sun i in.)
>utworzyli ICC (International Color Comitee) do którego dołączyli HP LTH,
>Barco, Canon, Pantone, Polaroid, Sony, Xerox.
>Producenci np. Linotype, Kodak i in.) stworzyli systemy color management.
>(np. Kodak Color Management). W nim masz slajd lub karteczkę naświetloną i
>wydrukowaną w very high resolution (pewnie 3600 dpi) na specjalnym papierze
>(karteczka, nie slajd). Agfa robi taki sam system (np. FotoTune). Oprócz
> [...]

Zrobłem sobie doraźny test na numerze chipa ze skanerami. Była tam
taka miniaturka testu kalibracji kolorów. Wynik był na oko
zadowaljący.
Można zajrzeć też do tegorocznego Entera (numer ze skanerami, jest tam
taki obrazek z kradkami) To nic że gazety mają "rozdzielczośc" ok
75dpi, kłopot może być tylko na granicy barw.

-
-
-
-