Re: Dziwne zachowanie modemu Zoltrix 33600 PCMCIA

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 06 Jul 1998 - 16:17:20 MET DST

In pl.misc.elektronika Jarek Andrzejewski <jareka_at_dawid.com.pl> wrote:
: Niedawno zakupiłem okazyjnie notebook z takim modemem i mam pewien kłopot.
: Ponieważ mam linię telefoniczną, która nie akceptuje wybierania tonowego, przeto
: muszę stosować wybieranie impulsowe. Działa ono jednak dobrze jeśli nie podłączę
: linii. Po podłączeniu linii wybieranie zwalnia: zamiast 10Hz-owych "pyknięć" są
: jakieś wolniejsze i wykręcenie zera powoduje, że otrzymuję komunikat "nie ma takiego
: numeru". Chyba centrala rozpoznaje numer "1111111111".
: Na rozwiązanie, żeby wyrzucić ten modem i kupić inny już wpadłe; może ktoś zna inne.

Wolniejsze mowisz ... bodajze komenda at&p pozwala wybierac pomiedzy
10 i 20 Hz, oraz zmienia lekko stosunek impulsow. Moze pomoze.

Sam sie kiedys nadzialem na zlotrixa co cala partia miala klopoty
z wybieraniem pulsowym, a nastepna .... w ogole nie wybierala pulsowo.

Niestety Zoltrix zmienil sie na made in China, ale nazwy na zlomtrix juz
nie zmienili, a nalezaloby.

Poczekaj az bedziesz mogl wybierac tonowo, albo zamien sie z kims kto moze..

J.