BTC BCD 20XB UDMA ?

Autor: Marek Pająk (marekpaj_at_polbox.com)
Data: Sun 05 Jul 1998 - 23:13:15 MET DST

Nabylem ten CDROM , gdyz jak zapewnial sprzedawca pracuje on w trybie UDMA .
Na pudelku nie bylo zadnych informacji na ten temat , wiec jako niedowiarek
kazalem go zamontowac w kompie i pokazac mi co powie BIOS i rzeczywiscie ,
zostal rozpoznany jako UDMA (plyta na TX).
Jakiez bylo moje zdumienie gdy zamontowalem go w swoim sprzecie
(VP3) i po starcie zobaczylem PIO4. Malo tego , sterowniki VIA UDMA
rozpoznaja go jako UDMA i mozna go uaktywnic , z tym , ze ponowny restart
powoduje zwis.
Sprzedawca nadal twierdzi , ze jest on UDMA i na plytach VP3 z jego oferty
chodzi jako UDMA.
BIOS mam swiezutki z bajerami , wiec nie tu przyczyna (jak sadze).
Ze strony BTC sciagnalem dane tego CDROM i tu wymienia sie tylko PIO4 , co
chyba jest miarodajne , wiec czemu rozpoznawany jest (nie wszedzie jak
widac) jako UDMA i czy pracuje UDMA?

Marek Pająk
marekpaj_at_polbox.com