Re: DVD bez dekodera MPEG2 ?

Autor: Marcin Skura (xxxmskura_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 05 Jul 1998 - 23:15:30 MET DST

W dniu Tue, 30 Jun 1998 13:41:29 +0200, Mariusz Jaworski
<genesis_at_bonair.waw.pl> napisał:

Wycinam...
[ciach]
>komplikacji MPEG2 na DVD-Video ? No i te subtitles na DVD... ???
> I na koniec, pewno ten player wspoldziala tylko z ATi... :(
>I bynajmniej nie mozna go wziac z www firmy ATi. :((
Była tak firma xing, dołączała driver playerek do matroksów misetjków,
a sam program, chyba bez ograniczeń jest do wzięcia ze strony:
www.MatroxUsers.com . To może byc wersja dedykowana matroxom, ale idąć
tym tropem można dojść do xinga. A eureka, odtwarzał też muzyczki
mp2(mp3). I nowa wersja może być do wzięcia ze strony Hukstera
http://mp3.mtl.pl/glowny w dziale playerów. Ale tego nie sprawdzałem.

> No nic, juz "wkalkulowywuje" STB Theatre DVD do budżetu komputerowego.
>:|
No właśnie pozostaje kwestia rozkodowania dźwięku (słyszałem, że
potrzebny jest wzmacnacz z Dolby AC3, a to rzecz nie tania), wyjśc na
TV. policzmy jeszcze jedno: nowoczesny trend-wszystko na PCI: sound,
graficzna, mpeg, voodoo=4, a scsi, sieciowa i inne., a jeśli voodoo2x2
;-), no to grafAGP. To tyle w kwestii nowych technologii.
 Pisz do mnie na:
 mskura_at_friko2.onet.pl MojUIN:4220477
 !!!czyli usun xxx przed adresem!!!