SB AWE 64-dlaczego?

Autor: ozitw_at_friko3.onet.pl
Data: Sun 05 Jul 1998 - 23:14:36 MET DST

Proszę o pomoc . CD-ROM (HITAHIx4) podłączyłem kabelkiem audio do modemu
(zoltrix 336i) , a drugim kabelkiem audio podłączyłem modem z kartą
dźwiękową ( jak w tytule) i niby wszystko działa , tylko każde poruszenie
kursorem myszy powoduje nieprzyjemne brzęczenie w głośnikach . Czy mógłby mi
ktoś wskazać przyczynę tego denerwującego zjawiska i ewentualnie jak się go
pozbyć . Z góry wszystkim za pomoc serdecznie dziękuję.
e-mail:
ozitw_at_polbox.com