Re: Euro Plus+ Niemiiecki - HELP !!!!

Autor: Slayer (slayer_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 04 Jul 1998 - 20:30:26 MET DST

JojMan napisał(a) w wiadomości: <3599f714.494243_at_news.lublin.pl>...
>A od czego jest poczta ???
>U mnie piraty sa po 35 zl !!!! i tez w ciemno kupowac nie bede !

>Nadal bardzo bym chcial zobaczyc, to Euro Plus+ N....
>Wiec ponawiam mojego helpa !!!
>Co do tego SuperMemo8 Deutsch mozesz dac jakis URL
>skad go mozna sciagnac, a moze ty go masz ?
>
>To tyle, mam nadzieje ze jednek ktos z Euro Plus sie znajdzie !
>Pozdrwiem wszystkich BYE

Jaka mam pewnosc ze odeslesz mi plyty.
Czlowieku fantazja cie zrzera.
Ja mieszkam w Gdyni ty w Lublinie (lub obok).
Nie sadze bym cie znalazl w Lublinie i by mi sie oplacalo tam jechac gdybys
mi plyt nie odselal.

Jak mnie przekonasz to moze ci porzycze.

Sir Slayer

slayer_at_kki.net.pl
slayer_at_box43.gnet.pl
UIN : 11123857
http://www.kki.net.pl/slayer
Gdynia (0) 601 68-00-69

"You might be a king or just a sweeper
but sooner or later you'll dance with the reaper"