Re: mam zoom 56 czy 33.6??

Autor: Slayer (slayer_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 04 Jul 1998 - 20:54:31 MET DST

Telion napisał(a) w wiadomości: <5Bel1.1085$D7.610602_at_news.tpnet.pl>...
>Witam. Mam taki problem
>Popsul mi sie modem zoom 33.6. oddalem go do gwaranta. po tygodniu dali mi
>nowy. podlaczam go do komputera. Windows 95 na dzien dobry krzyczy ze
>znalazl urzadzenie "56k modem" (mysle sobie extra!) i chce dyskietki
>instaalcyjnej. takiej dyskietki oczywiscie mi nie dali wiec sciagam sobie z
>internetu te pliki. instaluje . jest ok. juz nie krzyczy. lacze sie z
>0202122 i pokazuje mi ze predkosc polaczenia jest 33.6 (mysle sobie ze
>dlatego ze "po drugiej stronie jest 33.6"). Jednak cos mi sie przypomina ze
> [...]

Mogli dac ci plytke od padnietego 56 i wstawic tam twoja stara kosc
Rockwella 33,6.
 Winda sprawdza OEM stringa i mowi ze 56 a nie 33,6.
Najlepiej popotrz na kosc , na niej bedzie pisalo ile wyciaga modem.

Sir Slayer

slayer_at_kki.net.pl
slayer_at_box43.gnet.pl
UIN : 11123857
http://www.kki.net.pl/slayer
Gdynia (0) 601 68-00-69

"You might be a king or just a sweeper
but sooner or later you'll dance with the reaper"