Re: Euro Plus+ Niemiiecki - HELP !!!!

Autor: JojMan (jojman_at_polbox.com)
Data: Wed 01 Jul 1998 - 10:55:34 MET DST

>Jak ty sobie wyobrazasz "pozyczanie kilku plytek" przez
>internet? Lepiej juz sie umow z kims lokalnie albo sobie
>zakup "testowa wersje piracka" ;>
A od czego jest poczta ???
U mnie piraty sa po 35 zl !!!! i tez w ciemno kupowac nie bede !
>A tak w ogole polecam SuperMemo8 Deutsch, calkiem dobrze
>slowka wchodza do glowy.
>
>wp

Nadal bardzo bym chcial zobaczyc, to Euro Plus+ N....
Wiec ponawiam mojego helpa !!!
Co do tego SuperMemo8 Deutsch mozesz dac jakis URL
skad go mozna sciagnac, a moze ty go masz ?

To tyle, mam nadzieje ze jednek ktos z Euro Plus sie znajdzie !
Pozdrwiem wszystkich BYE