Re: Problem: ASUS P2L97 i SB AWE 64 GOLD

Autor: Slayer (slayer_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 04 Jul 1998 - 21:13:15 MET DST

Darek Knopinski napisał(a) w wiadomości:
<6ne6k5$jsm$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Witajcie!
>Czy ktos z was spotkal sie z takim problemem: mianowicie karta dzwiekowa SB
>AWE 64 gols nie chce w ogole wspolpracowac z plyta ASUS P2L97. Czy ktos
moze
>zna przyczyne. Karta ta nie zglasza sie takze przy inicjacji kart PNP po
>wlaczeniu kompoutera. Opadam juz z sil. Czy ktos ma ewentualna sugestie?
>Dzieki za wszystkie odpowiedzi.
>
>--
>Z powazaniem Darek Knopinski
>Name: Darek Knopinski
>E-mail: knop_at_kki.net.pl
> [...]
Sugeruje ze karta jest padnieta.
Osobiscie mam SB 64 VE i nia na tej plycie zadnych problemow nie zauwazylem.

PS.
Wylacz w Biosie opcje PnP OS Installed na DISABLED.

PS2.
Zmien slot w ktory ja wtykasz.

Sir Slayer

slayer_at_kki.net.pl
slayer_at_box43.gnet.pl
UIN : 11123857
http://www.kki.net.pl/slayer
Gdynia (0) 601 68-00-69

"You might be a king or just a sweeper
but sooner or later you'll dance with the reaper"