Re: EPSON Stylus COLOR 400 gorzej drukuje

Autor: Leming (jp_at_netgate.com.pl)
Data: Fri 03 Jul 1998 - 20:23:08 MET DST

Ja skolei miałem kiedyś HP DeskJet 600, i byłem rzeczywiście zadowolony z
wydruków prostych rzeczy - wizytówek, clipart-ów, i jakiś bazgrołów.
Zdjęcia - greyscale jeszcze jakoś znosiłem, ale kolor - DO DUPY!@#$%^&*()

EPSON-a 400 mam, tylko, że jakoś mi się teraz jakby popsuł. Kupiłem sobie
tusz (do 500, ale myślałem że i do 400 będzie OK) i teraz na "glossy" paper,
to mi drukuje szary, zamiast czarnego, i nie zastyga :-((((((
Dlatego postanowiłem sobie kupiś nową drukerkę, aczkolwiek EPSONa zostawić.
Panasonic KX-P6300 (600x600dpi, laser, greyscale), tylko krzywo drukuje. Ale
to już na szczęście da się przeboleć...

Nie wiecie może jak "naprawić" mego EPSONa, żeby ładnie drukował znów?
Kupiłem oryginalny tusz EPSONA (ale drogi - ajajaj...), ale i tak mi brzydko
drukuje. Czy to nie jest już poprostu usterka, którą usunąć można jedynie
przez wywalenie drukarki przez okno?

:-(((((( pozdrawia bardzo strapiony i pełen smutku: Leming
LPS '98