Quantum SE 4,3 - jaka wielkość cache'u

Autor: AP (pasek_at_NoSpam.kki.net.pl)
Data: Fri 03 Jul 1998 - 20:28:00 MET DST

Cześć!

Niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem owego dysku.
W materiałach firmowych producenta stoi 128 kB cache, ale
programik diagnostyczny pod DOSa pokazuje jedynie 80 kB.
Tyle samo raportuje Linux przy starcie.
Dysk współpracuje z płytą 486 Classic/PCI Ninja w trybie
Extended CHS - LBA na tej płycie obsługuje dyski jedynie
do 2 GB (kwestia sprzętowa, nie wersji biosu).
Czy to może być powodem że system widzi tylko
te 80 kB? Poza tym nie mam z nim żadnych kłopotów.
Prośba do posiadaczy tego typu dysku - jaką wielkość keszu
wykrywają u Was programy diagnostyczne? Na ile takie testy
są wiarygodne?

Pozdrawiam

Aleksander Pasek
mailto:pasek_at_NoSpam.kki.net.pl