Re: EPSON Stylus COLOR 400 gorzej drukuje

Autor: Michal Piotrkowicz (moll47u_at_kki.net.pl)
Data: Mon 29 Jun 1998 - 13:07:52 MET DST

[ciach]

|Prawie cała, w trybie economy (ok. 480 str.)

Smiech na sali ... w moim HP 690c tuszu czarnego w trybie economy
starcza paraie na 2 ryzy - i druk jest _czarny_ a nie szary jak w
EPSON'ie !! - a drukujac wizytowki starcza mi paieru na 600-700 stron.

|Polecam MultiCopy (80 g i 90 g)

Ja tez - MultiCopy Crem jest super !!!! a i moze byc tez Xerox ale nie
jest zbyt tani 27zł - 32zł

|Ja używam "płótna" (ok. 125 g)

Musza super wizytowki wychodzic !!! na takiej kartce. Przecierz
wizytowki drukuje sie na papierze min 160g a najlepiej na kartonie
200g a jeszcze lepiej na 240g - nawet moj HP na tym drukuje!!! - i to
sie nazywa wtedy prawdziwa wizytowka - o porownywalnej jakosci z
zakladu poligraficznego. Coprawda za karton 200 w Cezeksie na pl.
Wilsona (w-wa) za 100 arkuszy zaplacilem 45zł ale na upartego mozna
znalesc tanszy ....

Gdy kupowalem drukarke HP zastanawialem sie czy nie kupic EPSON'a - bo
ma takie sliczne wydruki grafiki. Ale jak sie dowiedzialem i
zobaczylem jak drukuje w trybach eco to podziekowalem. Eksploatacja
tej drukarki jest bardzo droga. Ta drukarka wg. mnie jest dobra do
drukowania grafiki - i tu bije HP na glowe ...

Michal Piotrkowicz
 moll47u_at_kki.net.pl -=< http://quake3.org.pl >=-
 moll47u_at_priv.onet.pl -=< http://www.cconline.com.pl >=-