Re: EPSON Stylus COLOR 400 gorzej drukuje

Autor: Yeti (pieniacz_at_polbox.com)
Data: Tue 07 Jul 1998 - 13:04:43 MET DST

>Musza super wizytowki wychodzic !!! na takiej kartce. Przecierz
>wizytowki drukuje sie na papierze min 160g a najlepiej na kartonie
>200g a jeszcze lepiej na 240g - nawet moj HP na tym drukuje!!! - i to
>sie nazywa wtedy prawdziwa wizytowka - o porownywalnej jakosci z
>zakladu poligraficznego. Coprawda za karton 200 w Cezeksie na pl.
>Wilsona (w-wa) za 100 arkuszy zaplacilem 45zł ale na upartego mozna
>znalesc tanszy ....

Hmm.
Chyba napisałem około. To było bardzo przybliżone ;-)
okazuje się, że to płócienko jest ciut cięższe. Sorki.

A tak na marginesie, obejżyj swoje wizytówki pod lupą i porównaj wizytówki z
zakładu
poligraficznego.

>Gdy kupowalem drukarke HP zastanawialem sie czy nie kupic EPSON'a - bo
>ma takie sliczne wydruki grafiki. Ale jak sie dowiedzialem i
>zobaczylem jak drukuje w trybach eco to podziekowalem. Eksploatacja
>tej drukarki jest bardzo droga. Ta drukarka wg. mnie jest dobra do
>drukowania grafiki - i tu bije HP na glowe ...
Miałęm ten sam dylemat przy zakupie, ale jak dowiedziałęm się o awaryjności
HP,
podejściu firmy do klienta i kosztach eksploatacji, to kupiłem EPSON-a.

Yeti

BTW. Tryb eco jest od wydruków próbnych. Do wydruków czarnych jest Normal -
360dpi.