Re: Problem ze Skanerem Mustek SP12k

Autor: Marcin Skura (xxxmskura_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 30 Jun 1998 - 21:59:26 MET DST

W dniu Tue, 30 Jun 1998 00:39:19 +0200, "Bartłomiej Kosik (B.K.)"
<bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl> napisał:

><358a8142.6645005_at_news.fuw.edu.pl>...
>
>Co to znaczy to DTC?

To typ kontrolera SCSI: PnP 16bit bez wewnętrznego wyjścia (PnP działa
:) , dodatkowa zwora wyłączająca, poza tym zworka z wait-satem po
co?). Żadnych terminatorów, nie wiem co to za typ scsi (bo się na tym
nie znam). A ha wina musi mieć rozpoznany skaner i skaner scsi, żeby
skanować.

>Niema... IMHO. Po jakim czasie przechodzi ci w stand-by?

No właśnie że w różnym: zaraz po skanowaniu, albo po 5min, a czasem
długo po wyłączeniu kompa. Poza tym musi być włączony przed winą, a
może i przed kompem.

>Tak, one czasem tak mają....

No właśnie ;(

>Sens jest skanować do 600 dpi, potem to strata czasu

Wiem, ale miałem zdjątko w którym chciałem sobie powiększyć szczegóły.
Ma fajny twain i wizarda. Twain ma opcje pre-scan, descreening, ale
nie mogę wybierać między 24, a 30 (albo 36) bit kolor. Wizard siedzi
na pasku i uruchamia się przy uniesienu pokrywki, ma preselekcje dla
faxu, e-mail (wbudowany), ocr itp. Ale nie ma descreeningu, prescana,
i dokładnych ustawień rozdzelczości.

>Najlepiej kupić listwę z przyciskiem ;-))

No chyba tak, BTW miałem jedną ale padła, a wymiana bezpieczników nic
nie dała. Działała pod obciążeniem kompa, multimedialnej 15", lampki,
radia. Nie opłaca się chyba naprawiać listewki za 20zł.

 Pisz do mnie na:
 mskura_at_friko2.onet.pl MojUIN:4220477
 !!!czyli usun xxx przed adresem!!!