Re: Jaki HDD najlepszy?

Autor: Kuba Natorski (pimposh_at_uznam.top.pl)
Data: Tue 30 Jun 1998 - 22:16:27 MET DST

The Great Cornholio wrote:

> Zamierzam kupić dysk w okolicach 2.5-3.2 GB. Zależy mi przede wszystkim na
> bezawaryjności i szybkości (choć i tak mam na myśli podłączenie przez EIDE,
> bo mam dość starą, prawie dwuletnią płytę i przynajmniej narazie odpada
> UDMA).
> Co opłaca się kupić? Myślałem o Quantum Fireball - zna ktoś coś szybszego?
> Co sądzicie o Seagate lub Caviar?Które są najmniej awaryjne i najszybsze?
> Zna ktoś może transfery (najlepiej liczone przez dosowego CHECKITa lub SI) ?
>
> Z góry bardzo dziękuję i jeśli to możliwe, to proszę o odpowiedź na priva
> [...]

umm, osobiscie wybral bym Quantum Fireball, teraz wyszla nowa seria EX,
ale o tym na www.quantum.com radzilbym poczytac co i jak. co do seagata
nie bede sie wypowiadal bo nigdy nie mialem okazji _dluzszej_ pracy
na tych dyskach. A co do caviara. to sam ich uzywam. 2. mianowicie
36400 i 23200L. pracuja mi bardzo przyzwoicie. choc niepowiem grzeja sie
nieco bardziej niz inne dyski tej kategori cenowej ale nie nazekam.
jednak
z caviarami to roznie bywa. padaja, dostaja sraczek. czeba uwazac na
aluminiowa
tasme na brzegach bo pod nia jest szpareczka i latwo se rozhermetyzowac
dyscior.
jezeli bedziesz kupowal w pewnej firmie z gwarancja, mozesz wybrac. ja
jednak
polecalbym quantuma. sam nie polegam na dyskach na ktorych pracuje.
hehehe do
czego to doszlo :-)