Re: Problem ze Skanerem Mustek SP12k

Autor: Bart³omiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 30 Jun 1998 - 00:39:19 MET DST

>>Marcin Skura napisa³(a) w wiadomo¶ci:
<358a8142.6645005_at_news.fuw.edu.pl>...

Co to znaczy to DTC?

>Nie podczas skanowania, ale przeszkadza mi w nim brak przycisku power
>(taka nowa moda). Zauwa¿y³em, ¿e czasem nie daje siê obudziæ ze
>stand-by, a czasem po wy³±czeniu kompa lampa skanera wci±¿ siê ¶wieci.
>Czy jest jaki¶ program który to reguluje?

Niema... IMHO. Po jakim czasie przechodzi ci w stand-by?

Tak, one czasem tak maj±....

>Tak, przystaje czasem w rozdzielczo¶æiach pow 900dpi.

Sens jest skanowaæ do 600 dpi, potem to strata czasu
Najlepiej kupiæ listwê z przyciskiem ;-))

--
====== Przy odpowiedzi usuñ -xxxrated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)