Re: US Robotics Messenger ???

Autor: Andrzej Abraszewski (abra_at_biol.uni.lodz.pl)
Data: Tue 30 Jun 1998 - 21:55:29 MET DST

Witam !

Tałajczyk Piotr wrote:

> myœlałem, że massenger zapisuje przysłane faxy w swojej, wewnętrznej
> pamięci?

I tak jest.

> po kiego grzyba odpalanie kompa jak dzwoni telelfon.

Przydatna funkcja. Wychodzisz z pracy dzwonisz do domu komputer
Ci sie wlacza dalej steruje juz urzadzeniami kuchennymi. Tak ze
jak wracasz do domu to obiadek juz na stole. Jakbys nie mial
tych urzadzen to po wlaczeniu moze budzic Twoja kobitke z letergu
i zrobi dokladnie to samo. :)))

Teraz juz wiem jak to wylaczyc.
Dzieki Arturowi R. Stuczynskiemu <agat_at_blue.profex.com.pl> oczywiscie.

> czy wykorzystanie automatycznej sekretarki jest możliwe tylko przy
> włšczonym komputerze, czy sam modem załatwia tš sprawę podobnie jak z
> faxami - zapisuje w swoim ram-ie?

Dokladnie.

Pozdrawiam
         A.A.