Re: Karty TV

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 30 Jun 1998 - 00:36:17 MET DST

Tałajczyk Piotr napisał(a) w wiadomości:
<35986e01.4068121_at_news.polsl.gliwice.pl>...
>oN Sat, 27 Jun 1998 13:53:47 +0200, "Bartłomiej Kosik (B.K.)"

>a jak to jest dokładnie z instalowanymi chipami na kartach Video?
>czy Brooktree BT848 lub BT849 to są standardowo wykorzystywane chipy
>do tego celu. ile mniej wiecej koszuje karta zrobiona na czymś
>takim???

Prawie wszyskie które są teraz "modne" tzn. fly, zoltrix i AVER ma ten chip.
To dobrze bo mądrzy ludzie piszą właśnie pod nie takie fajowe progsy jak
PCTV i inne nagradeki :-))))) i dlatego powinny się chyba stać standardem.
Poza tym katy są na PCI więc się szybko nie zestarzeją i będzie je można
wsadzać do PIII ;-))

--
====== Przy odpowiedzi usuń -xxxrated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)