Re: Kupilem sobie raz skaner paragon 12000 Sp

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Mon 29 Jun 1998 - 11:53:03 MET DST

On Sun, 28 Jun 1998 21:12:01 GMT, "Robert" <robertrm_at_priv5.onet.pl>
wrote:

[...]
>Mam drukarke atramentową Cannon 620 r rozdz. 720x720
>Po zeskanowaniu obrazu ( nawet ładnie ) chciałem sobie go wydrukować .
>Obraz na ekranie extra wydruk do dupy.litery ok! obraz zupełnie zlany na
>dodatek w innych kolorach , dno.Aby to zmienić Wywaliłem Windows ,
>formatowałem dysk i dalej nic.

To zrob formatowanie niskiego poziomu. Tez nie pomoze ale zawsze
bedziesz mial czyste sumienie ze zadnej mozliwosci nie zaniedbales...
Wiem, zlosliwy jestem. O czyms takim jak profilowanie sprzetu
slyszales?
Na poczatek musisz ustalic profil skanera - niestety Mustek nie daje
wzornika barw do kalibracji skanera (zapewne dlatego ze ich skanerow
nie idzie dobrze skalibrowac). Musisz zdobyc takowy wzornik albo
przynajmniej zeskanowac jakis obrazek na dobrze sprofilowanym skanerze
i porownywac nastepnie cyfrowa reprezentacje poszczegolnych kolorow
obrazka na skanie kontrolnym i na skanie z twojego skanera - jak uda
ci sie doprowadzic do mozliwie malych roznic to jestes w domu,
zapamietaj ten profil i z nim pracuj.