Kupilem sobie raz skaner paragon 12000 Sp

Autor: Robert (robertrm_at_friko5.onet.pl)
Data: Sun 28 Jun 1998 - 23:12:01 MET DST

Jak wyzęj napisałem kupiłem sobie skaner i nic nie byłoby w tym dziwnego ,
gryby wszystko było dobrze. Po zainstalowaniu SCASI , uruchomieniu Windows
95 Osr2 i wgraniu programów wszystko wyglądało super do momentu włączenia
skanera . Skaner był pod napięciem lampa się swieciła natomiast przy
uruchomieniu komendy skanuj stał nieruchomo i zgłaszał brak gotowości do
pracy. Dopiero gdy skaner był włączony (wcześniej)do prądu i przeresetowałem
komputer zaczynał skanować.
Problem na tym się nie kończy .
Mam drukarke atramentową Cannon 620 r rozdz. 720x720
Po zeskanowaniu obrazu ( nawet ładnie ) chciałem sobie go wydrukować .
Obraz na ekranie extra wydruk do dupy.litery ok! obraz zupełnie zlany na
dodatek w innych kolorach , dno.Aby to zmienić Wywaliłem Windows ,
formatowałem dysk i dalej nic.
Skaner jak zwykle nie gotowy , drukurka drukuje jak chce (tekst i proste
rysunki bardzo dobre ale z innymi barwami .Nie wliczając tych bardziej
złożonych.)
Mam więc prośbę .
Jak wiecie co z tym zrobić to napiszcie
Moje konto robertrm_at_priv5.onet.pl