Re: jeszcze microsoft

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Fri 26 Jun 1998 - 20:06:55 MET DST

Mariusz Mroczkowski <Mariusz.Mroczkowski_at_p19.f84.n480.z2.fidonet.org> writes:

> w 1996r.

Mozliwe. Nie zaprzeczysz chyba, ze przed uruchomieniem tego numeru
dostep do sieci byl powszechny? I ze nie stal sie powszechny miesiac
przed tym uruchomieniem, a wczesniej?

Z drugiej strony, w USA ta powszechnosc byla chyba wieksza, a MS
nie wypuscil IE w USA wczesniej?

> modemy i karty ISDN to _sprzet_ - czyzbys mial inne zdanie? :)

Nie - tylko nigdy nie myslalem o np. browserze WWW, ze chodzi na modemie.

> No to skad przypuszczenie, ze WIN (i aplikacje) nie mialy obslugi ISDN ?

Niczego takiego nie wyrazilem - chcialem sie tylko upewnic, ze to
dzialalo.

> Mozesz wyjasnic kto kupi sprzet bez sterownika?

Mozesz mi wyjasnic np. jakie sterowniki potrzebujesz do monitora/modemu
i innych standardowych urzadzen? Inne przyklady - joystick, FDD...

Poza tym nalezaloby chyba odroznic obowiazek od kalkulacji.

--
Krzysztof Halasa