Re: mam zoom 56 czy 33.6??

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 28 Jun 1998 - 18:17:00 MET DST

Sat, 27 Jun 1998 22:44:17 GMT, "Telion" <telion_at_friko3.onet.pl>
piszesz:

>Windows kiedy sprawdza ten modem mowi ze jednak jest "56k modem". co mam
>myslec o tym? chyba jednak 33.6 ale moze ktos z Was spotkal sie z podobym
>problemem.
>model modemu to 2836A

Sprobuj uruchomic panel sterowania, modemy, wlasciwosci, informacje (o
ile dobrze pamietam). Po wykonaniu tego, W95 pokaze Ci wszystkie
informacje, jakie otrzymuje od modemu. Powinien tam byc typ modemu,
producent, wersja oprogramowania, wersja narodowa (liczba, Polska =
024) itd. W tych tekstach powinno sie przewijac 33.6 lub 56.

Jezeli mozesz zajrzec do srodka, to popatrz na duze scalaki Rocwella,
one takze maja oznaczenie z liczba 56 lub 33, np. RCVDL56ACF/SP.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)