Ratunku! Co sie stalo z moim (tzn. z kumpla) dyskiem???

Autor: Kamil Glowacki (glogi0_at_polbox.com)
Data: Sun 28 Jun 1998 - 18:28:37 MET DST

Czesc!

Pozyczylem na troche od kumpla dysk (Caviar 2GB UDMA/33 - FAT32).
Chodzil wspolnie z drugim Caviarem (2,5GB UDMA/33 - FAT) jako slave.
Wszystko gralo i bylo OK do czasu... gry wczytywaly sie coraz wolniej,
dysk dziwnie stawal w grach (np. World Cup 98) i pewnego pieknego dnia
tzn. dzis, kiedy to wlaczyl sie Scandisk, bo zle zamknalem Windows'a i
wykryl, ze jest blad w tablicy FAT. No to ja myk, predko
zabezpieczylem wszystko co bylo na tym dysku, czyli wszystkie gry
przegralem na moj dysk. Zrobilem dyskietke systemowa, podlaczylem go
samego i chcialem zrobic nowa partycje tzn. skasowac stara
(pomyslalem, ze to pewnie przez tego pieprzonego FAT32) i chcialem
zrobic nowa zwykla. Odpalam FDISKa. Kasuje partycje. Robie nowa..
sprawdza "spojnosci dysku" czy jakos tak... cos powoli idzie... i
nagle blad "Write protect cos tam fixed disk" ?!?!?!?!?!? CO JEST U
DIABLA?!?!?!? FDisk zupelnie olal ten blad i dalej robil partycje...
niestety ona nie dziala... Sprobowalem ParitionMagic tez sie zawiesil,
ale partycja juz byla, wiec sprobowalem sformatowac dysk... stoi... i
nagle "Brak gotowsci" i przegrywa.

CO SIE STALO Z TYM DYSKIEM??? Czy ona padl kompletnie? Czy jest jakas
szansa, zeby go naprawic? Co zrobic?

Mam jeszcze pytanie dotyczace gwarancji. Kumpel ten kupil komputer w
grudniu 1996. Padl mu dysk, wiec dzien przed koniec gwarancji tj. 22
grudnia 1997 zawiozl do serwisu. Dali mu nowy dysk. I tu mam pytanie,
czy ten _nowy_ dysk (czyli ten co mi sie popsul) dostal nowa
gwarancje, czy obowiazuje go czas gwarancji tamtego?

POMOZCIE!!! PLIZZZZZ!!!!!!!!!1