mam zoom 56 czy 33.6??

Autor: Telion (telion_at_friko3.onet.pl)
Data: Sun 28 Jun 1998 - 00:44:17 MET DST

Witam. Mam taki problem
Popsul mi sie modem zoom 33.6. oddalem go do gwaranta. po tygodniu dali mi
nowy. podlaczam go do komputera. Windows 95 na dzien dobry krzyczy ze
znalazl urzadzenie "56k modem" (mysle sobie extra!) i chce dyskietki
instaalcyjnej. takiej dyskietki oczywiscie mi nie dali wiec sciagam sobie z
internetu te pliki. instaluje . jest ok. juz nie krzyczy. lacze sie z
0202122 i pokazuje mi ze predkosc polaczenia jest 33.6 (mysle sobie ze
dlatego ze "po drugiej stronie jest 33.6"). Jednak cos mi sie przypomina ze
TPSA mowila ze przeszla juz na 56k. zaniepokojony zciagam sobie programy z
www.zoomtel.com i one mi bezlitosnie mowia ze jest to modem 33.6 i bez
upgrade flash'u.
Windows kiedy sprawdza ten modem mowi ze jednak jest "56k modem". co mam
myslec o tym? chyba jednak 33.6 ale moze ktos z Was spotkal sie z podobym
problemem.
model modemu to 2836A

z gory dzieki za jakies sugestie

Telion