Re: mam zoom 56 czy 33.6??

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 29 Jun 1998 - 20:36:40 MET DST

Sun, 28 Jun 1998 16:17:00 GMT, popej_at_friko.onet.pl (Andrzej Popowski)
piszesz:

>Sprobuj uruchomic panel sterowania, modemy, wlasciwosci, informacje (o
>ile dobrze pamietam). Po wykonaniu tego, W95 pokaze Ci wszystkie
>informacje, jakie otrzymuje od modemu. Powinien tam byc typ modemu,

Sprawdzilem, powinno byc: panel sterowania, modemy, diagnostyka,
wybrac COM, wiecej informacji.

Oczywiscie to samo mozna zobaczyc na terminalu wykonujac komendy ATI0
do ATI7

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)