Re: mks?

Autor: kkoniec_at_mks.com.pl
Data: Fri 26 Jun 1998 - 11:07:57 MET DST

Jarosław 'ALGI' Zagórski <algi_at_kki.net.pl> wrote:

> Nie, dyskietka była na 200% czysta - po prostu mks jest do d.....
> Wiesz, mam taką dyskietkę utworzoną 4mln lat temu ;-) i nigdy jej nie
> odbezpieczam

w takim razie zarazony byl program, ktorego uzyles do 'podgladania pamieci'
lub inny uruchomiony program (albo nawet sam mks, jesli odbezpieczales
dyskietke z mks'em lub uzywales nielegalnej kopii, ktora ten wirus
mogl zarazic)

raz widzialem, jak gosc sie meczyl, za kazdym razem bootowal z czystej
dyskietki a potem ... wchodzil na c: i uruchamial norton ccommandera,
coby potem uruchomic mks_vir'a :))))

--
Kamil Konieczny  kkoniec_at_mks.com.pl  http://www.mks.com.pl