Re: mks?

Autor: Jarosław 'ALGI' Zagórski (algi_at_kki.net.pl)
Data: Thu 25 Jun 1998 - 18:14:06 MET DST

Dnia 24 Jun 1998 10:58:39 GMT, kkoniec_at_mks.com.pl napisał(a):

>w takim razie zabootowales z zarazonej dyskietki, a nie z czystej

Nie, dyskietka była na 200% czysta - po prostu mks jest do d.....
Wiesz, mam taką dyskietkę utworzoną 4mln lat temu ;-) i nigdy jej nie
odbezpieczam

>czy nie lepiej bylo wyslac mail'a do supportu mks_vir'a
>wirus_at_mks.com.pl ?

Tego, wtedy jeszcze nie miałem modemu ( to było chyba z dwa lata temu)
Zresztą gdybym miał to ... przez tego wirusa Winda mi nie wchodziła
(znasz dodowy mailer???????)

Pozdrówka

--
Jarosław 'ALGI' Zagórski