Re: Gravis Ultrasound

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 25 Jun 1998 - 17:52:43 MET DST

> wcześniej miałem GUSa MAXa. po zapakowaniu w SB32 2x2MB i załadowniu
> do niego jakiegoś banku brzmienie midi podoba mi się bardziej w SB i

Klocilbym sie w tym miejscu, bo to jest standardowy argument, ze
standardowa kontra - sa banki brzmien do Gusa i jednak midi na dobrym
zestawie brzmi o niebo lepiej niz brzeczenie SB (mowie o AWE32, bo reszta
jest pomijalna ;) )

> GUSie. poza tym pozbyłem się wielu problemów z konfigurowanium GUSa
> pod windą - praca stała się bezproblemowa. brak kombinacji w stylu
> ustawianie odpowiedniego przerwania, wiekości buforów, żeby uruchomić
> cokolwiek z dźwiękiem przy SB to normalka.

DirectX szwankuje i to powaznie, ale sa metody ujarzmienia. 70%
skutecznosci :) Z reszta zastosowan nie ma zadnych problemow.

> jeden z kolesi do dzisiaj ma primaxa i nie moze dojść do ładu z
> WinAMpem i buforami.

Dziwne - moj Winamp sie wykladal na klonie SBPro, z Gusem dziala elegancko
i nic sie nie sypie.

> po kiego grzyba sie męczyć z gusem jak dźwięk z SBeka jest tak samo
> Tałajczyk Piotr

Ktorego SB? Mozna dyskutowac o wyzszosci AWE32 nad Gravisami (tymi na GF1,
PnP sa poza zasiegiem). Inne SB sie nie licza. Nie jestem ekspertem,
oceniam po danych przesylanych od ucha :)

Chektor
............ Wojciech.Giersz.-."Czlowiek Zdolny Zarazic Kota Grypa"...........
......chektor_at_zeus.polsl.gliwice.pl...chektor@malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl.
..............Voice.+48-032-312060....URL:http://www.polsl.gliwice.pl/~chektor
..............." Competition is good. 90% market share is better".............