Re: Gravis Ultrasound

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Thu 25 Jun 1998 - 17:32:00 MET DST

oN Wed, 24 Jun 1998 18:52:14 +0200, Wojciech Giersz
<chektor_at_polsl.gliwice.pl> wRoTe:

>To nie jest karta dla zielonych (bez urazy). Nie jest ani PnP, ani
>przyjemna w konfigurowaniu (cholerny wieszajacy sie w kolko dosowy setup
>:) ). Konfiguracja w Windzie to glownie magiczne sztuczki, ale potem
>chodzi bezbolesnie (poza DirectX, ale to juz problem graczy :) ). I jest
>warta zachodu, bo jak na swoja cene gra lepiej niz rewelacyjnie. Wszystkie
>klony i badziew typu SB16 i AWE32 sie chowaja.Wiec nie rozumiem takiego
>negatywnego nastawienia :)

wcześniej miałem GUSa MAXa. po zapakowaniu w SB32 2x2MB i załadowniu
do niego jakiegoś banku brzmienie midi podoba mi się bardziej w SB i
GUSie. poza tym pozbyłem się wielu problemów z konfigurowanium GUSa
pod windą - praca stała się bezproblemowa. brak kombinacji w stylu
ustawianie odpowiedniego przerwania, wiekości buforów, żeby uruchomić
cokolwiek z dźwiękiem przy SB to normalka.
jeden z kolesi do dzisiaj ma primaxa i nie moze dojść do ładu z
WinAMpem i buforami.
po kiego grzyba sie męczyć z gusem jak dźwięk z SBeka jest tak samo
dobry? GUSa kupiłem kiedyś ze względu na scenę. jak wiadomo większość
dem itd. tylko jego praktycznie obsługiwała. dzisiaj wydaje się to być
już nieaktualne. ;-)

>............ Wojciech.Giersz

                    pozdrowionka...
                             Tałajczyk Piotr