Re: Gravis Ultrasound

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 26 Jun 1998 - 11:07:03 MET DST

oN Thu, 25 Jun 1998 17:52:43 +0200, Wojciech Giersz
<chektor_at_polsl.gliwice.pl> wRoTe:

[...]
>DirectX szwankuje i to powaznie, ale sa metody ujarzmienia. 70%
>skutecznosci :) Z reszta zastosowan nie ma zadnych problemow.

do tego ja rozstawałem się z GUSem w erze kiedy 80% nowych gierek była
pod dosa, a jak wiadomo z GUSe i dosem było mniej problemów, a nawet
wcale. wszystkie gierki miały zaimplementowaną obsługę Gusa jak i SB.
z konfiguracją GUS-a pod windą było tak jak napisałeś "raz poszedł,
raz nie" - miałem tego dosyć.

>Dziwne - moj Winamp sie wykladal na klonie SBPro, z Gusem dziala elegancko
>i nic sie nie sypie.

na klonie mógł się wykładać. pisząc klon masz na myśli badziewa w
stylu "sound maker" z napisem na pudełku (100% SB compatibile)?
ja wolałem kupić oryginalnego SB. teraz wiem co to znaczy 0 (zero)
problemów z konfiguracją tego pod windą. czuję się tak jak bym wcale
nie miał karty ;>>>>>>>>>>

>Ktorego SB?

cały czas piszemy o brzmieniu midi?
np. na zwykłym SB32 (nawet nie żadne ave) + 4MB na pokładzie + jakiś
dobry bank załadowany do tej pamięci. to są moje osobiste odczucia.
wprawdzie midi na SB jest bardziej metaliczne, ale mnie ono bardziej
podchodziło.
poza tym, kto dzisiaj słucha midi?

>............ Wojciech.Giersz

                    pozdrowionka...