Serwis drukarki Hewlett Packard

Autor: Robert Kuznicki (luzak_at_tower.t16.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 25 Jun 1998 - 15:21:27 MET DST

  Czesc!

    Wlasnie dzisiaj bylem w serwisie HP we Wroclawiu. Poszedlem tam,
zeby zapytac ile kosztowaloby przywrocenie mojej drukarki DJ 510 do
stanu zadowalajacej uzywalnosci. Mianowicie moja drukarka juz od
jakiegos czasu nie bierze sobie papieru i zmuszony jestem do recznego
zapychania go do srodka, co jest i meczace i denerwujace.
    Po przedstawieniu mojego problemu panu w serwisie, gosc ow
stwierdzil, ze naprawienie tego feleru nie bedzie stanowilo problemu. Ja
sie ucieszylem i zapytalem o cene takiej uslugi. No i odpowiedz faceta
mnie zmrozila. Powiedzial, ze bedzie to kosztowalo 135zl. Zapytalem go,
czemu to tyle kosztuje, czy moze wymienia gumowe rolki, ktore
uczestnicza we wciaganie papieru przez podajnik... Na to uslyszalem od
mechanika, ze niewykluczone iz te rolki zostana wymienione, a tak w
ogole to ta usluga nazywa sie "konserwacja drukarki" i dlatego zabiera
135zl netto, czyli 164,70zl brutto z kieszeni posiadacza drukarki
Hewlett Packard.

    Probowalem wczesniej czyscic rolki spirytusem, pozniej innymi
plynami z denaturatem wlacznie, ale niestety nic nie pomoglo.
Moze ktos z grupowiczow zna jakies rozwiazanie?

p.s. Ciekawe, ze obydwie sumy pan serwisant zacytowal z pamieci, bez
zagladania w cennik uslug.

pozdrowienia

Robert Kuznicki