Re: Serwis drukarki Hewlett Packard

Autor: Renata Michałowska (renatam_at_max.com.pl)
Data: Thu 25 Jun 1998 - 16:23:41 MET DST

To to jeszcze nie jest takie straszne. Ale jak to jest ze:
Drukarka 850C ( obecnie pod nazwa 890) kosztuje w sprzedazy ok 1600zl
A koszt naprawy ( wymiany mechaniki) wynosi 1300, zmiany zas innego waznego
ukladu 1700. Czy ta drukarka wiec jest sprzedawana ponizej kosztu produkcji
skoro zaledwie wymiana dwoch elemento ( wprawdzie waznych) jest tak droga. A
jak by jeszcze trzeba bylo wymienic podajnik to murowane ze to juz prawie
druga nowa drukarka.
Ludzie nie kupujcie HP.
Pracuje w firmie, która je sprzedaje i wiem ile z nimi klopotu.
Jesli juz kupcie sobie Lexmarka .
Z wyrazami..Kas