Re: Serwis drukarki Hewlett Packard

Autor: Krzysztof M. Obrzud (kobrzud_at_anty.spamer.com)
Data: Thu 25 Jun 1998 - 17:12:24 MET DST

On Thu, 25 Jun 1998 15:21:27 +0200, Robert Kuznicki
<luzak_at_tower.t16.ds.pwr.wroc.pl> wrote:

> Czesc!
>
> Wlasnie dzisiaj bylem w serwisie HP we Wroclawiu. Poszedlem tam,
>zeby zapytac ile kosztowaloby przywrocenie mojej drukarki DJ 510 do
>stanu zadowalajacej uzywalnosci. Mianowicie moja drukarka juz od
>jakiegos czasu nie bierze sobie papieru i zmuszony jestem do recznego
>zapychania go do srodka, co jest i meczace i denerwujace.
> Po przedstawieniu mojego problemu panu w serwisie, gosc ow
>stwierdzil, ze naprawienie tego feleru nie bedzie stanowilo problemu. Ja
>sie ucieszylem i zapytalem o cene takiej uslugi. No i odpowiedz faceta
> [...]
Dziwne jest to co piszesz.
Pamietam ze DeskJety z serii 500 mialy klopoty z wciaganiem papieru.
HP przyznalo sie ze troche poexperymentowali z guma na rolce
wciagajacej papier i za po pownym czasie papier nie byl wciagany.
Rozprowadzali nawet wsrod dystrybutorow drukarek specjalny zestaw do
ich naprawy. Z tego co pamietam naprawiano je za darmo.
W jakiejs gazecie widzialem nawet jakie numery seryjne te ferelne
drukarki.

Ale jak goscie beda sie rzucac to nie przejmuj sie, widzialem jak to
dziala i ci opisze.

Zestaw to takie jakies pudeleczko z naklejonym papierem sciernym, i
programik ktory zaczyna tymi rolkami krecic (po prostu stara sie
wciagac papier) rownoczesnie scierajac gume z rolek.

Jak juz sie troche pokreci, guma sie zetrze, robi sie bardziej
szorstka i znowu wciaga papier.

Lepiej wiec zachowac ta forse i naprawic sobie samemu.

Krzysiołek

--------------------------Precz z HTML-em na Newsach--------
Krzysztof M. Obrzud
kobrzud_at_anty.spamer.com
Jesli masz zamiar pisac na priv to zamien anty.spamer.com na rmf.pl