Re: burdel przy win98

Autor: Krzysztof Grad (kmg_at_strefa.com)
Data: Wed 24 Jun 1998 - 18:36:24 MET DST

Micha3 Zielinski wrote in message ...
>To jest twoje subiektywne zdanie, dla mnie Mis wyglada dretwo
>
>poza tym ma bledy w obsludze Javy itp.
>
>Mozna wiedziec jakie ? Poza tym , to wlasnie Microsoft olewa Java
Consortium
>i usiluje wprowadzic wlasna wersje Javy

Za olewanie Java Consortium to już się M$ dostało i nie ma co tego
odgrzebywać. Faktem jest że IE w wersji 4.0x znacznie lepiej obsługuje Javę,
JavaScript, HTML 4.0, CSS 1 i 2 niż NN, który każdą z tych rzeczy obsługuje
gorzej niż IE, pomijając style, których praktycznie nie obsługuje ;)

> Outlook do obslugi poczty i
>
>Bo Netscape produkuje min. przegladarki, ktorych rozpowszechnianie jest
>blokowane prze Microsoft

A w jaki sposób??? Czy MS zakazał sprzedaży NN w Redmond lub innych
miastach. Czy może na pudełkach z Win98 jest napisane: "Zakaz instalowania
NN na tej kopii" :))))

>Bill
>
>Gdzie to przeczytales ? 90 % ???

Napewno chodziło o 90% komputerów kompatybilnych z PC.

>Celem bylo stworzenie jakiegos standardu
>
>Oczywiscie ze nie. Jezeli jednak "standaryzacja" polega na likwidowaniu
>konkurencji innymi metodami niz rynkowe, to jest to bandytyzm.

Żadnego bandytyzmu tutaj nie ma, chyba że w głowach niektórych fanatyków
zniszczenia Billa. To że IE jest zintegrowany z Win98 to oznaka polityki MS,
która ma na celu uproszczenie obsługi komputera. Tak żeby każda pani w
biurze umiała włączyć komputer i ściągnąć pocztę szefa. Świadomi użytkownicy
(tacy jak Ty Michale), którzy wiedzą czego chcą nie będą używać
"standardowego" IE tylko zainstalują sobie ukochanego Netscape i będą
zadowoleni. Jedyną praktyką monopolistyczną może być to że rzesza głupich
uczniaków którejś klasy podstawówki zobaczywszy pierwszy raz komputer będzie
używać IE, ale myślę że na takich użytkownikach Netscapowi nie zależy, a
nawet jeśli to niech zrobią produkt lepszy od IE i odpowiednio go
zareklamują

Bez reklamy ŻADEN produkt nie ma szans przebicia.

>We wciskaniu ludziom kitu. Czy ludzie kupuja Windows dlatego, ze sa takie
>dobre ? Nie , dlatego ze microsoft ma bardzo rozwiniety marketing.

...i dlatego że wszystkie popularne aplikacje biurowe, artystyczne i
rozrywkowe pracują pod kontrolą Windowsa.

>Ale jak na razie nie znalazl sie ani jeden milosnik Windows ( a moze sie
>myle ??)

Mylisz się, mylisz. Jest ich więcej niż przeciwników, tylko że nie podnoszą
takiego hałasu.

Pozdrawiam.

--
Krzysztof Grad       http://www.strefa.com/kmg     Anna Mucha UnOfficial