Re: burdel przy win98

Autor: Pawel Tadejko (ptad_at_box.zetobi.com.pl)
Data: Thu 25 Jun 1998 - 09:54:34 MET DST

Hi !!!!

>????????????????????? :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
>Win98 to niezależny, samowystarczalny _SYSTEM OPERACYJNY_. Jedyne co wiąże
>go z DOS'em to pochodzenie i kompatybilność. Kto Cię takich głupot nauczył?

niezalezny, samowystarczalny ?????????????
jezeli JA moge uruchomic np. w autoexec.bat dowolny program
przed startem tego "systemu"
np. SoftIce (debuger), ktory przejmuje sterowanie nad calym Windows i traktuje
windows jako jedno ze swoich zadan
To to jest taki "system" jak ze mnie ksiadz

>Absolutnie się nie zgadzam, NN praktycznie nie potrafi obsługiwać HTML
>(patrz na pl.comp.www temat: "Netscape to szajs")

Tata, drata
To chyba IE, zle interpretuje HTML
gdyz NN obsluguje standard
a IE obsluguje standard + rozszerzenia HTML i Java wymyslone przez M$
i oczywiscie niezgodne ze standardem SUN'a

osobiscie np. nigdy nie udalo mi sie poprawnie sciagnac jakiegos wiekszego
pliku przy pomocy IE, (te jego keszowanie, czy co tam jeszcze)

>Jeżeli chcesz robić strony to nie graficznym edytorem, no ale to kwestia
>gustu i umiejętności. :))

robilem nawet NotePad'em
a tu mowilem o edytorach specjalnie do tego przeznaczonych

>Katalog IE zajmuje ok. ~ 800Kb

ciekawe jaki katalog?
sama instalka zajmuje ~ 24MB
a windows i windows/system oraz kupa innych plikow, ktore zaklada

>całość. Netscape się wqurzył, ponieważ kiedy nie było IE byli praktycznie
>jedyni na rynku przeglądarek. Teraz nie chcą pogodzić się z tym że
>konkurencja ich przerosła.

Pod jakim wzgledem, bo chyba nie jakosci produktu?

pozdrowka
pTad