Re: burdel przy win98

Autor: Michał Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Mon 22 Jun 1998 - 21:09:19 MET DST

> To tak jakby zmusic Coca-Cole, aby do kazdej paczki zawierajacej 6 puszek
> dokladala jedna puszke Pepsi-Coli. Totalna bzdura.

Owszem bzdura. Nikt cie nie zmusza do kupowania Pepsi Coli czy Coca Coli.
Gdyby zas Wielcy wytworcy samochodow wprowadzili do sprzedazy modele z
wlewem paliwa pasujacym tylko do pewnej okreslonej grupy dystrybutorow,
wtedy byby krzyk.

Mozna spytac, a dlaczego
> wlasnie musi to byc Netscape, a nie inna przegladarka? Nie wiem co ludzie
> widza w Netscape. Przeciez "graficznie" Netscape wyglada jak z poprzedniej
> epoki,

To jest twoje subiektywne zdanie, dla mnie Mis wyglada dretwo

poza tym ma bledy w obsludze Javy itp.

Mozna wiedziec jakie ? Poza tym , to wlasnie Microsoft olewa Java Consortium
i usiluje wprowadzic wlasna wersje Javy

 Outlook do obslugi poczty i
> newsow jest super czego nie mozna powiedziec o Netscape. Dlaczego w takim
> razie korporacja Netscape nie stworzy wlasnego systemu operacyjnego?

Bo Netscape produkuje min. przegladarki, ktorych rozpowszechnianie jest
blokowane prze Microsoft

Bill
> Gates stworzyl "uniwersalny system operacyjny", ktory jest uzywany w 90%
> komputerow na calym swiecie.

Gdzie to przeczytales ? 90 % ???

Celem bylo stworzenie jakiegos standardu
> latwego w obsludze nawet dla pani Jadzi w biurze, ktory obowiazywalby na
> calym swiecie i bez watpienia jest nim tak znienawidzony przez niektorych
> Windows. Ciekawe jakby wygladal "swiat komputerow" bez ustanowionych
> standardow: kilka roznych lepszych lub gorszych systemow operacyjnych,
> kompletnie z soba niekompatybilnych. Czy ta proba standaryzacji to jest
> proba monopolizacji rynku?

Oczywiscie ze nie. Jezeli jednak "standaryzacja" polega na likwidowaniu
konkurencji innymi metodami niz rynkowe, to jest to bandytyzm. To tak, jakby
do twojego sklepu spozywczego przyszli panowie z Chio i obili sprzedawce za
to, ze w sklepie sa chrupki Bahllsen.

Moim zdaniem to bzdura, ale wszyscy wiemy jakim
> to pojeb... krajem sa Stany Zjednoczone. Tak na marginesie to polecam
> wszystkim przeczytanie ksiazki Bill'a Gates'a "Droga ku przyszlosci".
> Mozecie sie ze mnie smiac (mam to gdzies), ale Bill dla mnie to swego
> rodzaju geniusz.

We wciskaniu ludziom kitu. Czy ludzie kupuja Windows dlatego, ze sa takie
dobre ? Nie , dlatego ze microsoft ma bardzo rozwiniety marketing.

> Jak to w tym powiedzeniu: "jedemu sie podoba matka, drugiemu corka".
> Zobaczcie na wasze (nasze) posty na newsach. Jeden pisze, ze np. monitor
> Daewoo jest super i tylko ten, drugi natomiast mowi, ze to najwiekszy syf
> jaki w zyciu widzial. Tak jest bardzo czesto, jedni cos chwala, natomiast
> drudzy pukaja sie w glowe. Chyba jednak jest to normalne, bo kazdy jest
> inny
> i kazdy woli (lubi) cos innego. Wlasnie z tego powodu swiat jest piekny
> :)))))

Ale jak na razie nie znalazl sie ani jeden milosnik Windows ( a moze sie
myle ??)

> SebaStol

> sebas_at_ns1.widzew.net
> sebastol_at_friko2.onet.pl

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?