Zgliszcza po odinstalowaniu Office 97

Autor: Janusz Narewski (J.Narewski_at_prs.gda.pl)
Data: Thu 25 Jun 1998 - 10:58:31 MET DST

Cos mnie podkusiło i zainstalowałem Office 97 (WIN 95 edycja I)
Niestety szybko się rozmysliłem. Po odinstalowaniu zostały zgliszcza.
I teraz mam klopot. Gdzie znależć jakies info jakie DLL muszę
przywrócić aby chociażby stary WORD 6.0 zaczšł się odpalać .
Ciagle wyskakujš mi GPF. Głównie w MMSYSTEM.DLL.
Wiem że ten problem został gdzies opisany . Może ktos z was jeszcze
pamięta?
Wszystkie informacje proszę także na PRIVE.

Janusz Narewski
    jnarew_at_prs.gda.pl