Re: burdel przy win98

Autor: Krzysztof Grad (kmg_at_strefa.com)
Data: Fri 26 Jun 1998 - 17:47:54 MET DST

Pawel Tadejko wrote in message
<3.0.32.19980625095434.008beb60_at_box.zetobi.com.pl>...

>Tata, drata
>To chyba IE, zle interpretuje HTML
>gdyz NN obsluguje standard
>a IE obsluguje standard + rozszerzenia HTML i Java wymyslone przez M$
>i oczywiscie niezgodne ze standardem SUN'a

Właśnie sprawdzałem moją stronę w sieci (napisana w html 3.2, ciut CSS)
ponieważ dostałem sygnał ze nie da się jej obejrzeć (gościu urzywa Mozilli)

Rezultat:
IE - wszytko OK.
NN - brak grafik (obecny tylko jeden GIF), problemy z wejściem "w głąb"
(brak strony)

Od kiedy próbuję pisać strony, od wtedy mam problemy z NN. Już nie raz
musiałem przebudować całą stronę (tabelki, grafika itp) aby dało się ją
obejrzeć w Navigatorze. Przy czym strony te były napisane w czystym HTML,
nie zawierały błędów (sprawdzałem to ja kilka razy ręcznie oraz validatorem
oraz mój kolega, który pisze troche dłużej niż ja) - ramki rozjechane na
kilka tysięcy (!!!)pikseli, źle złożony text (zamiast wyjustowania -
wrównany do lewej) i kupa innych drobiazgów, których za chiny nie da się
usunąć znanymi metodami...

>osobiscie np. nigdy nie udalo mi sie poprawnie sciagnac jakiegos wiekszego
>pliku przy pomocy IE, (te jego keszowanie, czy co tam jeszcze)

>robilem nawet NotePad'em
>a tu mowilem o edytorach specjalnie do tego przeznaczonych

Ja może tego nie powiedziałem, ale miałem na myśli takie programy jak:
HomeSite, HotDog lub chociażby Pajączek. TO są właśnie programy "specjalnie
do tego przeznaczone", a nie Front Page

>ciekawe jaki katalog?
>sama instalka zajmuje ~ 24MB
>a windows i windows/system oraz kupa innych plikow, ktore zaklada

podkatalog katalogu 'Program Files', tam znajduje się główny plik wykonawczy
Internet Explorera, o plikach w katalogu win i win\sys już pisałem...

>Pod jakim wzgledem, bo chyba nie jakosci produktu?

Pod względem:
- zgodności z ogólnie przyjętymi standardami w internecie
- niezawodności (Win98 + Ie 4.01...nie miałem zwisu od miesiąca, a mam dość
stary sprzęt - 486 :)
te są chyba najważniejsze....

>pozdrowka
>pTad