Re: Vipper 330 się wiesza :(

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Thu 25 Jun 1998 - 09:40:07 MET DST

"roman_at_silesia.pik-net.pl"
<roman%silesia.pik-net.pl_at_f88.n484.z2.fidonet.org> napisał(a):

> Drobiazg - 15 procent... Zupełnie wystarczająco, żeby sprzęt testowany na

12.5 ...
Zresztą nie po to płaciłem więcej za Diamonda żeby teraz zrezygnować z
podkręcania :(

> normalnym zegarze nie _musiał_ działać. Zwolnij, sprawdź i piszcz wtedy.

Wiem, ale firmowy jednak powinien ...

> Takie 'drobiazgi' jak beta wersje Szklarni i DX6 też pomijasz?

Właśnie nie pomijam, gdybym pomijał to bym się nie pytał na liście
tylko od razu leciał do sklepu i wymieniał ...

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...