Re: HP 690C, 820Cxi vs. Epson Stylus 400 - ktora lepsza? ZADNA - to jaka kupic???

Autor: Jerzy Slominski (jason_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Tue 16 Jun 1998 - 11:18:59 MET DST

Bartłomiej Kosik (B.K.) wrote:

> Kamil Glowacki napisał(a) w wiadomości: <35867dc8.1926818_at_news.tpnet.pl>...

> Najlepiej poczekać ;-)))) Jeszcze nie ma naprawdę fajowych atramentów....
>
> Jakby nie to zapychanie to Epson600 jest bliski ideału.
>
> --
> ====== Przy odpowiedzi usuń -xxxrated z mojego adresu =======
> Bart (B.K.)
> Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław
> ========= To reply remove -xxxrated from my address =========
Kjedys byly drukarki 24-iglowe o rozdzielczosci 360dpi. Prawde mowiac
wolalem wydruki z dobrej 9-iglowki. To samo dotyczy atramentowek.
Ogladalem przez lupe (zegarmistrzowska) wydruki z Lexmarka, Epsona i HP.
Prawde mowiac Lexmark mial wydruki mocno ziarniste i mimo deklarowanej
rozdzielczosci 1200dpi chyba lepiej wypadali konkurenci. Co do
porownania Epson - HP to _moim_zdaniem_ na zwyklym papierze HP890 jest
lepszy niz Stylus 600 i dlatego, poniewaz na powlekany mnie nie stac,
wybralbym wlasnie HP890. Prawde mowiac obawiam sie ze jestem slepy, bo
nie widzialem tej wielkiej wg. wielu dyskutantow roznicy jakosci miedzy
HP890 na zwyklym papierze a Stylusem 600/800 na powlekanym. Nawet przez
lupe...