Re: Jaka wybrac karte AGP ?

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 16 Jun 1998 - 00:48:46 MET DST

Łukasz Bajoński napisał(a) w wiadomości:
<35896a8c.47047046_at_news.lublin.pl>...
>Diamond 380 zł a Elsa 580, czy ktoś mógłby mi łaskawie wytłumaczyć
>skąd się bierze aż taka różnica ???
>Czy są w planach jakieś obniżki Elsy ?
>Bo karty za wiele się nie różnią a Elsa ma wejście wideo na czym by mi
>zależało (podłączam zwykłą kamerę i mam videofon lub zestaw
>telekonferencyjny :) )
>No ale nie dam 200 zł za samo wejście wideo :(

Roznica jest pewnie wlasnie z powodu tego wejscia :-)
A poza tym nie od dzis wiadomo, ze firmy sie roznie cenia...
Moze jednak ktos zaproponuje mi wybor jakiejs fajnej
karty (niekoniecznie na rivie), bo do tej pory sie tym
nie interesowalem i nie za bardzo sie orientuje w
producentach ukladow graficznych i kart.

Pozdrowienia

--
         Harry (Misiek)