Re: szukam serwisu, który zamontuje LM75

Autor: Michał Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Tue 16 Jun 1998 - 00:46:25 MET DST

> W NTT Systems (oficjalny dystrybutor Chaintech'a) powiedzieli mi, że
> sam FAN78 nie mierzy temperatury.

Bzdura.Facet nie wie , o czym mowi i powinno mu sie to powiedziec , bo psuje
ogolny obraz firmy.

Jeśli jesteś posiadaczem, to jestem
> zainteresowany twoim zadaniem na ten temat. Może facecik, który to
> sprzedaje nie za bardzo wie co sprzedaje. Ale może u ciebie pomiar
> temperatury jest realizowany przez LM75, tylko o tym nie wiesz. Jest
> to mały pajączek (chip z 8 lub 10 nogami ok. 5 na 5 mm) pod procesorem
> (wewnątrz kwadratowego wycięcia w podstawce pod procesor).

LM NIE JEST pod procem , jest tylko miejsce na niego. FAN 78 ma wlasny
czujnik temperatury, ktory dotyka proca przez dziure w radiatorze.
Oprocztego jest troche elektroniki do pomaru obrotow wentylatora,
sterowaniem obrotami tegoz oraz pomiaru napiec na plycie.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?