Re: Sound Blaster 64 vs ESS Maestro

Autor: Vindex (Vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 15 Jun 1998 - 11:06:24 MET DST

Artur Gatty napisał(a) w wiadomości: ...

>Vindex napisał(a) w wiadomoœci: >>Vindex napisał(a) w wiadomoœci:
><3583d245.13319705_at_news.lublin.pl>...

>Skrytykowalem karty Ensoniq'a, a nie uklady. Przecierz jezeli polecam
karty
>SB64PCI i Diamond Monster Sound i odradzam Ensoniq'i ze wzgledu na
>niekorzystny stosunek szumu do sygnalu to chyba wyraznie
>wynika z tego, ze mowie o kartach a nie o chipach.

No i znowu nie masz pojecia o czym piszesz. SB64PCI jest zaprojektowany i
robiony przez Ensoniq'a nalezacego aktualnie do CL. CL dorzuca tylko
oprogramowanie + sterowniki robione rowniez przez Ensoniq'a

>Dopiero na Twoje ogloszenie zachwalajace stosunek szumu do sygnalu
>w ukladach Ensoniq'a odpowiedzialem jak to wyglada w praktyce.
>Fakt, ze nie mialem pojecia, ze nowy SB jest na Ensoniq'u, ale to nie
>zmienia
>sensu jakiegokolwiek z maili przeze mnie wyslanych.

Zmienia - bo Ty pisales o kartach Ensoniq'a ktore maja bardzo dobry SNR a
miales na mysli jakiegos podlego klona. Na nastepny raz pomysl za nim cos
napiszesz

>Czy ja kiedys napisalem cos takiego?

cytuje : "odradzam Ensoniqi, za duzy stosunek sygnal/ szum". Rozumiem ze
jest to wyraz poparcia?

>Masz bardzo pokretna logike
>

>Moge Cie zapewnic, ze z moja logika jest wszystko wporzadku.

No comments.

>Grupa dyskusyjna nie jest Twoja prywatna wlanoscia, na ktorej mozesz
>publicznie oceniac, ze ktoras grupa ludzi wie mnie bo... . Tak samo
>zalozenie na ktorym sie opierasz, mianowicie, ze ten kto jest krocej na
>grupie ma mniejsza wiedze tez jest bledne.

Moze rzeczywiscie zdanie jest zbyt ogolne ale z punktu widzenia statystyki
prawdziwe.
A grupa nie jest niczyja wlasnoscia.

>Nie bardzo rozumie o co Ci chodzi z tymi podkrecaniem procesorow. Czyzbys
>siegal do przeszlosci? Przeciez nie jestesmy politykami.:)
>
>Sorry, ze juz nie bede bawil sie w ta przepychanke, ale jest ona lamaniem
>netykiety, poza tym watpie w to aby ludzie korzystajacy z tej grupy w
jakims
>okreslonym celu mieli ochote placic za pobieranie niekonczacej sie
>analizy listow i dopatrywanie sie w nich jakis haczykow i dwuznacznosci.

Probvlem nie polega na dwuznacznosci czy analizie listow. Polega na tym ze
autorytatywnie wypowiadasz sie na temat czegos o czym nie masz pojecia i ze
nie potrafisz sie do tego przyznac. Z mojej strony EOT.

>Pozdrawiam
>Artur Gatty

Pozdrowienia

Vindex