Re: Sound Blaster 64 vs ESS Maestro

Autor: Artur Gatty (gatty_at_kki.net.pl)
Data: Mon 15 Jun 1998 - 12:22:14 MET DST

Sorry, ze musze odejsc od mojego postanowienia, ale jak ktos mnie oskarza to
nie moge tego przemilczec.

Vindex napisał(a) w wiadomości: <6m2o29$h3_at_h1.uw.edu.pl>...

>oswiadczasz:

>karty
>
>No i znowu nie masz pojecia o czym piszesz. SB64PCI jest zaprojektowany i
>robiony przez Ensoniq'a nalezacego aktualnie do CL. CL dorzuca tylko
>oprogramowanie + sterowniki robione rowniez przez Ensoniq'a

Tak, tyle ze koncowym producentem jest CL, normalne, ze sie wytwaza
urzadzenie tam gdzie taniej. Masz w biznesie mnostwo przykladow gdy sie tak
postepuje, ale to nie powod, zeby nazywac sprzet nazwa podleglej firmy.

>Zmienia - bo Ty pisales o kartach Ensoniq'a ktore maja bardzo dobry SNR a
>miales na mysli jakiegos podlego klona. Na nastepny raz pomysl za nim cos
>napiszesz

Fakt, ze moj kontakt z ta firma ogranicza sie jedynie do klonow, ale firmowy
producent nie powinien robic tandetnych chipow nawet jezeli sprzedaje je
innym.
Skad mozna wiedziec czy nie uzyje takiego badziewia w swoich kartach,
szczegolnie tych z nizszej polki.

>cytuje : "odradzam Ensoniqi, za duzy stosunek sygnal/ szum". Rozumiem ze
>jest to wyraz poparcia?

No a niby gdzie poparlem karte Ensoniq'a

>jakims
>>

>Probvlem nie polega na dwuznacznosci czy analizie listow. Polega na tym ze
>autorytatywnie wypowiadasz sie na temat czegos o czym nie masz pojecia i ze
>nie potrafisz sie do tego przyznac. Z mojej strony EOT.

Moim jedynym bledem byla niewiedza, ze SB64PCI jest oparty na chipi'e
Ensoniq, do czego sie wyraznie przyznalem, no i ze "z biegu" wstukalem AWE.
Tak naprawde to Ty masz problem, probujesz sie przyczepic do jakis
szczegolow, do nie jasno sformulowanych zdan, a nie dostrzegasz tego, ze
jest to zupelnie nie konstruktywne.

Pozdrawiam
Artur Gatty
gatty_at_kki.net.pl